Παίζω, μαθαίνω, τρώω μεσογειακά! Ηταν ο τίτλος της εκδήλωσης που διοργανώθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο, στο πλαίσιο του προγράμματος Μεσογειακή Διατροφή-Επιστροφή στην παράδοση από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Bone Vivo.
Στόχος του προγράμματος είναι η διάδοση του μηνύματος ότι η καλύτερη επένδυση είναι η υγεία και αυτή μπορεί να επιτευχθεί μέσω της μεσογειακής διατροφής.
Την εκδήλωση χαιρέτισε η σύζυγος του Προέδρου της Δημοκρατίας, Αντρη Αναστασιάδη.
Το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με τον Υπουργό Κώστα Καδή, επιδιώκει την υιοθέτηση σωστών στάσεων διατροφής μέσα από το αναλυτικό πρόγραμμα.
Η Πρόεδρος του οργανισμού Bone Vivo Ελίζα Μαρκίδου ανέφερε ότι είναι πολύ σημαντικό όλοι να μαθαίνουν για τη μεσογειακή διατροφή από παιδική ηλικία.
Χορηγός της εκδήλωσης, η Τράπεζα Πειραιώς Κύπρου, την οποία εκπροσώπησε ο Διευθύνων Σύμβουλος Γεώργιος Αππιος.
Η ωραιότερη στιγμή της εκδήλωσης, όταν 50 μαθητές και μαθήτριες από πέντε δημοτικά σχολεία της επαρχίας Λευκωσίας, παρουσίασαν τα φαγητά που οι ίδιοι ετοίμασαν.
Οι παρευρισκόμενοι απόλαυσαν τις γευστικές και υγιεινές δημιουργίες των μικρών μαγείρων, και τους αντάμειψαν με θερμό χειροκρότημα.