Το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας συνεδρίασε το πρωί και αποφάσισε την τριήμερη κράτηση του Πρόεδρου του Συνδέσμου Διαιτητών, Μιχάλη Αργυρού, για την υπόθεση που αφορά τις καταγγελίες του διαιτητή Μάριου Παναγή για αλλοιώσεις αποτελεσμάτων στο κυπριακό πρωτάθλημα.
Η Αστυνομία ζήτησε την κράτηση του για τέσσερις ημέρες.
Υπενθυμίζουμε ότι χθες το Επαρχιακό Δικαστήριο Λεμεσού, διέταξε την τετραήμερη κράτηση του Μιχάλη Σπύρου, ο οποίος διετέλεσε μέλος της Επιτροπής Διαιτησίας της ΚΟΠ, από το 2010 μέχρι το 2011, σε σχέση με καταγγελίες δευτερου διαιτητή για στημένους αγώνες.