Ο Δήμαρχος Christian Leclerc εξήγησε ότι το κοιμητήριο δεν είχε αρκετούς διαθέσιμους τάφους και ότι προτεραιότητα δίνεται σε όσους πληρώνουν τους φόρους τους στην τοπική αυτοδιοίκηση.
Ο ίδιος ο Δήμαρχος, μετά τις διαστάσεις που πήρε το θέμα, είπε ότι οι δηλώσεις τους στη "Le Parisien daily" παρερμηνεύθηκαν.
"Σε καμία περίπτωση δεν ήμουν αντίθετος στην ταφή, το θέμα πήρε λάθος διαστάσεις και πραγματικά λυπάμαι", είπε ο Δήμαρχος σε νεώτερη δήλωση.
Το θέμα σχολιάστηκε και στα social media όπου κυβερνητικοί αξιωματούχοι εξέφρασαν την απαρέσκειά τους, γράφοντας "ντροπή".
Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα, το μωρό, ένα κοριτσάκι με το όνομα Μαρία Φρανσέσκα, γεννήθηκε τον Οκτώβριο και απεβίωσε στις 26 Δεκεμβρίου. Αμέσως μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και μετά τη νεκροτομή οι γονείς ζήτησαν να ταφεί στο κοιμητήριο της πόλης, αλλά ο Δήμαρχος αρνήθηκε, σύμφωνα με τα λεγόμενα δικηγόρου της οικογένειας.
Τελικά ο Δήμαρχος της γειτονικής πόλης Wissous επενέβη για να ταφεί το μωρό σε νεκροταφείο της πόλης με έξοδα του Δημαρχείου.
Οι γονείς το μωρού, που είχαν ήδη αγοράσει φέρετρο, είναι Ρομά από τη Ρουμανία και διαμένουν στη Γαλλία τα τελευταία οκτώ χρόνια.
Έχουν άλλα δύο παιδιά, πέντε και οκτώ ετών, που πάνε σχολείο στην Champlan. Διαμένουν, σύμφωνα με τα τοπικά ΜΜΕ, σε αυτοσχέδιο καταυλισμό χωρίς νερό και ηλεκτρισμό, κοντά σε ένα εργοστάσιο.