Του Θησέα Ιωάννου
Πιστούς στο καθήκον προσφέροντας τις υπηρεσίες τους σε ουσιώδεις υπηρεσίες. βρήκε η ανατολή του νέου έτους δεκάδες συμπολίτες μας οι οποίοι τέτοια μέρα ήταν μακριά από τις οικογένειες τους.
Ο Αστυνομικός διευθυντής Λευκωσίας, Δημήτρης Δημητρίου δήλωσε ότι «Το επάγγελμα των αστυνομικών εργάζονται 24 ώρες το 24ώρο 365 μέρες τον χρόνο. Σήμερα είναι μακριά από τις οικογένειες τους θα κάνουν πρωτοχρονιά στο καθήκον».
Όλοι από το πόστο εργασίας τους προσπαθούσαν να μην προκύψουν δυσάρεστα συμβάντα και να περάσουν οι υπόλοιποι ευχάριστα τη μέρα τους.
Ο βοηθός επαρχιακός Λευκωσίας, Νίκος Λογγίνος, είπε ότι «Τέτοιες μέρες σίγουρα οι συνάδελφοι απουσιάζουν από τις οικογένειες τους αλλά ταυτόχρονα νιώθουν υπερηφάνεια και ικανοποίηση γιατί μπορούν να προσφέρουν στους συνανθρώπους τους οποιαδήποτε βοήθεια».
Η Έλενα Κουδουνά, μέλος της πυροσβεστικής δήλωσε «Νιώθω πολύ περήφανη που δουλεύω τέτοια μέρα με τους συναδέλφους μου εδώ και προσφέρουμε οποιαδήποτε βοήθεια χρειάζεται ο συνάνθρωπος μας».
«Η πυροσβεστική δεν έχει αργίες εργαζόμαστε 24 ώρες το 24 ώρο. Για μας όλες οι μέρες είναι οι ίδιες» δήλωσε ο αξιωματικός υπηρεσίας της πυροσβεστικής Σπύρος Γέρου..
Στο καθήκον όμως βρίσκονταν και το προσωπικό των πρώτων βοηθειών και οι οδηγοί των ασθενοφόρων αλλά και οι εργαζόμενοι σε οίκους ευγηρίας.
«Ήμουν ψές ήμουν άλλες ημέρες σήμερα είμαι εδώ αν δεν ήμουν εγώ δουλειά θα ήταν κάποιος άλλος. Ψές είχε πολύ φασαρία πολλές κλήσεις ήταν 29 σήμερα ήμαστε ποιο χαλαρά» δήλωσε ο Αντώνης Εφραίμ.
Η Ζωή Χαραλάμπους, εργαζόμενη σε οίκο ευγηρίας, δήλωσε «Ότι εργάζομαι εδώ νιώθω πολύ ωραία. Η οικογένεια μου μου λείπει αλλά έχει άλλες ώρες να τους δούμε αυτές οι λίγες ώρες είναι για εδώ».
Και για το ποδαρικό του χρόνου, κάποιοι από αυτούς γύρισαν τις σούβλες και το διασκέδασαν με τη σκέψη στις οικογένειες τους .