Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Άννα Βίσση

Η Άννα Βίσση, επέστρεψε στη νυχτερινή Αθήνα μετά από μια μεγάλη περίοδο διακοπών στην Αμερική κοντά στην κόρη και τα εγγόνια της.

Η απόλυτη τραγουδίστρια έκανε πρεμιέρα το βράδυ της Παρασκευής, 5 Δεκεμβρίου, στο «Hotel Ermou» και για ακόμη μια φορά, εντυπωσίασε το κοινό της.

Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του προγράμματος ερμήνευσε και τη «Μηλιά», γεγονός που ενθουσίασε τους θαμώνες από το νησί μας, οι οποίοι ταξίδεψαν ειδικά για να την απολαύσουν.

Δείτε το παρακάτω βίντεο: