Με ένα βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η Αντιπρόεδρος της Άμεσης Δημοκρατίας, μας δείχνει τι επέλεξε να φορέσει στην Ολομέλεια της Βουλής.
Όπως αναφέρει επέλεξε να αγοράσει από τοπικά καταστήματα της επαρχίας Αμμοχώστου με αυτή της την επιλογή, να έχει ένα ξεκάθαρο σκοπό.
Σύμφωνα με την ίδια, «ο σκοπός είναι να στηρίζουμε και να αναδεικνύουμε την τοπική μας οικονομία, την κυπριακή βιομηχανία μόδας και τους εξαιρετικούς Κύπριους δημιουργούς, σχεδιαστές και καλλιτέχνες που παράγουν έργο υψηλής ποιότητας στον τόπο μας».
Η ανάρτηση της: