Ξανά προκλητικός ο κυβερνητικός εταίρος του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν και πρόεδρος του κόμματος Εθνικιστική Δράσης Ντεβλέτ Μπαχτσελί καθώς έθεσε θέμα ελληνικών νησιών, επιτέθηκε στον Έλληνα ΥΠΑΜ Νίκο Δένδια και προχώρησε σε μια ανιστόρητη ρητορική για την Κύπρο.
Κάνοντας αναφορά και στο περιστατικό που έγινε την περασμένη βδομάδα με την Δέσποινα Βανδή και τη συναυλία στο Τσεσμέ, χαρακτηρίζοντας την συμπεριφορά της Ελληνίδας τραγουδίστριας απαράδεκτη, αναφέρθηκε σε προσπάθεια της Ελλάδας να δημιουργήσει τετελεσμένα στα νησιά. Επίσης είπε πως το ελληνικό κράτος ζορίζει τα όρια της Τουρκίας και λειτουργεί σαν εισβολέας.
Καθώς φαίνεται πως οι δηλώσεις του Έλληνα ΥΠΑΜ ενοχλούν ακόμα τους Τούρκους, ο Μπαχτσελί επιτέθηκε στον Νίκο Δένδια χαρακτηρίζοντάς τον δειλό, θρασύ και αλαζόνα.
Ο ίδιος είπε πως η προσοχή της Τουρκίας είναι στραμμένη στην Κύπρο καθώς είναι ακρογωνιαίος λίθος της περιοχής. Είπε ακόμα πως πρέπει να τερματιστεί η παράνομη απομόνωση του ψευδοκράτους καθώς παραβιάζονται τα ανθρώπινα δικαιώματα των Τουρκοκυπρίων.
Σε άλλο σημείο, είπε πως οι Ελληνοκύπριοι επιχείρησαν να κάνουν ότι συνέβη στην Κρήτη και αν δεν είχε γίνει η άνανδρη εισβολή το 1974 οι Τουρκοκύπριοι θα είχαν «την ίδια μοίρα των Τούρκων του Κιρκούκ, όσα συμβαίνουν στο ανατολικό Τουρκεστάν και τη Γάζα»