Η εκλογή του Φειδία Παναγιώτου δεν πρέπει να απαξιώνεται τόνισε ο Αναπληρωτής Πρόεδρος του ΔΗΣΥ Ευθύμιος Δίπλαρος.
Μιλώντας στον ΑΝΤ1 ο κ. Δίπλαρος υπογράμμισε ότι υπήρχαν πολλές δυσκολίες που έπρεπε να αντιμετωπιστούν, και ζήτησαν μια ευκαιρία για αλλαγές, ανανέωση και «να διορθώσουμε όσα μας πλήγωσαν». «Χαίρομαι γιατί αυτή την εντολή μας έδωσαν», τόνισε, καθώς ο ΔΗΣΥ κράτησε τις δύο του έδρες στο ευρωκοινοβούλιο.
«Γνωρίζουμε ότι είχαμε απώλειες και προς το ΕΛΑΜ και προς το Φειδία, πάρα ταύτα ο ΔΗΣΥ έμεινε στο 25%» σημείωσε, προσθέτοντας ότι σε μια πρώτη ανάλυση ο ΔΗΣΥ αύξησε τους ψηφοφόρους του κατά 10.000 από τις ευρωεκλογές του 2019.
Έχουμε πολλά να κάνουμε αυτό μας γεμίζει δύναμη για τις αλλαγές, πρόσθεσε, ξεκαθαρίζοντας ότι η πορεία θα είναι προς τη βάση του ΔΗΣΥ, χωρίς να αλλάζουν αρχές και αξίες ή να ξεχνούν παρακαταθήκες.
Τι σχολιάζει για την εκλογή του Φειδία
Τον έχουμε συγχαρεί, δεν μπορούμε να απαξιώνουμε την νίκη του τόνισε ο κ. Δίπλαρος. «Ακούω κάποιους να τον απαξιώνουν, ότι είναι μια φούσκα, θα διαφωνήσω, θα πρέπει να μας προβληματίσει και να δούμε τι θέλει η κοινωνία».
Στην Πινδάρου η εκλογή του Φειδία Παναγιώτου, ερμηνεύεται ως ένα μήνυμα ότι οι πολίτες και οι νέοι «μας θέλουν κοντά τους, απλά, όπως είμαστε στην καθημερινότητα μας, με τις οικογένειες μας», είπε ο αναπληρωτής πρόεδρος του κόμματος.
Όσον αφορά τις τοπικές εκλογές ο κ. Δίπλαρος ανέφερε ότι τα μηνύματα του κόμματος φαίνεται να μην πέρασαν, προσθέτοντας ότι εκεί που χάθηκαν ψήφοι είναι «εκεί που είχαμε ένα ή δύο που δεν σεβάστηκαν τις αποφάσεις του κόμματος».