Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
0[πο

Εντείνονται οι διπλωματικές διεργασίες εκ μέρους της κυβέρνησης όσο πλησιάζει η Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών. Επενδύει στον Αντόνιο Γκουτέρες η Λευκωσία για άρση του αδιεξόδου, την ώρα που οι κατοχικές δυνάμεις «πυροδοτούν» εντάσεις στη Νεκρή Ζώνη.

Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος φιλοξενούμενος στο «Μέρα Μεσημέρι» επανέλαβε την δεδηλωμένη πρόθεση της δικής μας πλευράς, ως επίσης και τη σημασία που θα έχει μια ενδεχόμενη κοινή συνάντηση μεταξύ Χριστοδουλίδη-Γκουτέρες-Τατάρ.

Ο Κωνσταντίνος Λετυμπιώτης εστίασε στην πρόσφατη επιστολή του Προέδρου προς τον Γενικό Γραμματέα του ΟΗΕ, αναφέροντας πως η Λευκωσία αναμένει την θετική ανταπόκριση.

«Την ίδια στιγμή, είναι επίσης η δεδηλωμένη βούληση, και η δική μας τοποθέτηση, ότι ο διορισμός ενός Απεσταλμένου από πλευράς ΓΓ του ΟΗΕ για να διερευνήσει τις προοπτικές επανέναρξης των διαπραγματεύσεων, αυτή την στιγμή θεωρούμε ότι θα έχει μια υψηλότατη προστιθέμενη αξία» σημείωσε επιπρόσθετα ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος.

Αναφορικά με τις χθεσινές αναφορές στα τ/κ Μέσα Ενημέρωσης, για νέο επεισόδιο ανάμεσα στις «δυνάμεις ασφαλείας» και μέλη της UNFICYP στην κατεχόμενη πλευρά του Πεδιαίου, ο κ. Λετυμπιώτης σημείωσε ότι η κυβέρνηση δεν γνωρίζει κάτι περισσότερο από όσα είδαν χθες το φως της δημοσιότητας.

Δήλωσε επ’ αυτού ότι «είναι πλέον πασιφανές ότι δεν σέβονται τους όρους εντολής της ίδιας της ειρηνευτικής δύναμης», ενώ για το θέμα της Πύλας επανέλαβε πως δεν έχει προκύψει μέχρι στιγμής κάποια κατάληξη.