Σε νέες δηλώσεις της στον ΑΝΤ1 η Υπουργός Εργασίας Ζέτα Αιμιλιανίδου, δήλωσε ότι εκείνο που λέχθηκε από το Υπουργείο είναι ότι αυτή τη βδομάδα τυγχάνουν επεξεργασίας οι αιτήσεις των 8000 από τις 17.000 που είναι άνεργοι με παιδιά ή χωρίς παιδιά που δεν έχουν κανένα εισόδημα.
Αυτό όμως, τόνισε η Υπουργός, δε σημαίνει ότι η Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων δεν εργάζεται και για τις άλλες οκτώ χιλιάδες οι οποίοι έχουν μειωμένες απολαβές. Επομένως, εξήγησε, η προσπάθεια είναι μέχρι τις γιορτές όσοι δικαιούνται να μπορέσουν να πάρουν τα χρήματα που θα τους βοηθήσουν.