Τα μέλη της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Συγκοινωνιών ολοκλήρωσαν τη μελέτη του νομοσχεδίου, που θα ψηφιστεί στην Ολομέλεια της ερχόμενης Πέμπτης και αποφάσισαν ότι μετά την απόσυρση της πρότασης για μείωσης των τελών στο 30%, η αποπληρωμή των τελών κυκλοφορίας, που έχουν ήδη καθυστερήσει θα μπορεί να γίνει με δώδεκα μηνιαίες δόσεις, ενώ η καταβολή των τελών θα αρχίσει τρεις μήνες, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, δηλαδή τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Αφαιρέθηκε η πρόνοια για έκπτωση
Σε δηλώσεις του ο βουλευτής του ΔΗΣΥ, Ζαχαρίας Ζαχαρίου, ανέφερε ότι αποσύρθηκε η πρόταση για μείωση των τελών στο 30%, μετά και από απόρριψη της Τρόικα, για να μην αδικηθούν, όπως είπε, οι συνεπείς πολίτες, που πλήρωσαν έγκαιρα τα τέλη κυκλοφορίας και για να μη δοθούν μηνύματα ότι επιβραβεύεται η παρανομία.
«Η πρόνοια για έκπτωση έχει αφαιρεθεί. Δεν είναι λογικό να τιμωρούνται αυτοί, οι οποίοι είναι εντάξει στις συναλλαγές τους με το κράτος και να επιβραβεύονται αυτοί που δεν πληρώνουν τους φόρους τους. Θα δημιουργούσε αντικίνητρο, ώστε κανείς να μην πληρώνει τίποτα, γιατί θα ερχόταν το κράτος μετά να μας δώσει και έκπτωση γιατί δεν είμαστε τυπικοί. Σε αυτό τον τόπο κάποτε αυτοί που πληρώνουν στην ώρα τους πρέπει να ανταμείβονται», είπε.