Της Στελλας Κοκκινου-Γεωργιαδου
Η αξιοποίηση των κονδυλίων από τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία στις αστικές περιοχές για την περίοδο 2014-2020 ήταν το θέμα ημερίδας που διοργάνωσε το Υπουργείο Εσωτερικών.
Για την Κύπρο θα εκταμιευθεί ποσό πέραν του ενός δισεκατομμυρίου εκατόν πενήντα εκατομμυρίων ευρώ.
Οι τοπικές αρχές, όπως εξηγησε ο Υπουργός Εσωτερικών Σωκράτης Χάσικος, θα πρέπει να υιοθετήσουν προσεγγίσεις κατά την ετοιμασία και υποβολή των προτάσεων τους για έργα αστικής ανάπτυξης προς συγκεκριμένους άξονες.
Αμεσα αναμένεται η σύσταση συντονιστικής και συμβουλευτικής επιτροπής, οι οποίες θα βοηθήσουν την τοπική αυτοδιοίκηση να συντάξει τις προτάσεις της, σύμφωνα με λειτουργό του Γραφείου Προγραμματισμού.
Ολες οι προτάσεις θα πρέπει να πρέπει να κινούνται πάνω στους άξονες της ώθησης της ανάπτυξης και της δημιουργίας νέων θέσεων εργασίας.