Της Στέλλας Κόκκινου-Γεωργιάδου
Εάν υπήρχε άλλος δρόμος από τη μη ψήφιση του μνημονίου θα ήμουν ο πρώτος που θα τον ακολουθούσα, δήλωσε σήμερα ο προκαθήμενος της κυπριακής εκκλησίας, Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος, μετά τη θεία λειτουργία, στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής στη Κάτω Λακατάμια.
Τόνισε πως αν το μνημόνιο δεν εγκριθεί, τότε θα οδηγηθούμε στη χρεοκοπία.
Παραδέχτηκε, ωστόσο, ότι θα δυσκολευτούμε να απεμπλακούμε από το μνημόνιο, εώ υπογράμμισε τυατόχρονα ότι δεν υπάρχει άλλη οδός, αφού δεν έχουμε σχέδιο βήτα, δηλαδή τρόπους εξεύρεσης των απαραίτητων χρημάτων από άλλους πόρους.
Αναφερόμενος στις έντονες διαμαρτυρίες ομάδων πολιτών είπε ότι αυτό που έγινε, με το κούρεμα είναι σωστή κλοπή, όμως οι παλικαρισμοί και οι αψυχολόγητες δράσεις δεν θα οδηγήσουν σε θετικό αποτέλεσμα.
Τόνισε επίσης ότι στόχος και προσπάθεια όλων θα πρέπει να είναι η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη και στην κίνηση του χρήματος.
Νωρίτερα.
Δεν υπάρχει άλλος δρόμος για την Κύπρο και το λαό της, εκτός από την έγκριση του μνημονίου από τη Βουλή, διαμήνυσε ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος.
Μιλώντας μετά τη θεία λειτουργία της Κυριακής των Βαϊων, στον ιερό ναό της Αγίας Παρασκευής, στην Κάτω Λακατάμια, ο προκαθήμενος της Εκκλησίας δήλωσε ότι εάν υπήρχε άλλος δρόμος, θα ήταν ο πρώτος που θα τον υποστήριζε.
Προσθεσε ότι δεν υπάρχει άλλος δρόμος ούτε και σχέδιο βήτα, και πως η μη έγκριση του μνημονίου θα σημαίνει και χρεοκοπία.
Αναφερόμενος στις έντονες διαμαρτυρίες ομάδων πολιτών είπε ότι αυτό που έγινε, με το κούρεμα καταθέσεων, είναι κλοπή, όμως οι παλικαρισμοί και οι αψυχολόγητες δράσεις δεν θα οδηγήσουν σε θετικό αποτέλεσμα.