Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Εγκρίθηκε σήμερα από το Υπουργικό Συμβούλιο η παραχώρηση πασχαλινού επιδόματος ,σε κάποιους από τους οποίους λαμβάνουν επίδομα χαμηλοσυνταξιούχου. 

Όπως εξηγεί η Υπουργός Εργασίας  Ζέτα Αιμιλιανίδου σε δηλώσεις που προέβη μετά την συνεδρίαση του Υπουργικού  έγινε κάποια διόρθωση δηλαδή "Με αλλαγή, κάποιων εισοδηματικών κριτήριων. Προηγουμένως για 2 άτομα το εισοδηματικό κριτήριο ήταν 9,750 ευρώ ενώ σήμερα έχει αυξηθεί με απόφαση του Υπουργικού στις 11,000 έτσι ώστε για να μην υπάρχει το πρόβλημα ότι για 5,10 ευρώ κάποιοι δεν θα λάμβαναν το επίδομα, και είναι μια διόρθωση η οποία έπρεπε να γίνει."

Επωφελούνται με βάση τους υπολογισμούς γύρω στα 3,000 νοικοκυριά, ανέφερε. 

Λεπτομέρειες στο πιο κάτω βίντεο: