"Δεν έχει γίνει καμία καινούργια πολιτική που δεν εφαρμοζόταν μέχρι σήμερα σε σχέση με τους δικαιούχους του ΕΕΕ."είπε.
Ήδη ενημερώνονται όταν θα καταστούν δικαιούχοι μέσα στην αλληλογραφία και το ενημερωτικό υλικό που τους αποστέλλετε για τα δικαιώματα και η υποχρέωση τους να είναι εγγεγραμμένοι στη δημόσια υπηρεσία απασχόλησης.
Το υλικό όπως επισημαίνει, αποστέλλεται κατά καιρούς για σκοπούς επικοινωνίας και υπενθύμισης ότι έχουν αυτή την υποχρέωση.
Όσον αφορά αυτούς που είναι δικαιούχοι, και λαμβάνουν το εισόδημα, μόλις καταστούν δικαιούχοι εξηγεί, οφείλουν να γραφτούν στη δημόσια υπηρεσία απασχόλησης. Αν δεν είναι εγγεγραμμένοι τους στέλνουμε επιστολή και ενημερώνονται ότι πρέπει να προβούν σε αυτή την ενέργεια.