Ανεβαίνει η θερμοκρασία και μαζί της «ξυπνούν» και τα φίδια.
Με αφορμή το τελευταίο περιστατικό με τον 78χρονο, ο οποίος φαίνεται να έχασε τη ζωή του από δάγκωμα φίνας στην Πάφο, ο γητευτής φιδιών, Γιάννης Αγγελή κρούει τον κώδωνα του κινδύνου και καλεί τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί.
Διαβάστε ακόμη: Πιθανό δάγκωμα οχιάς πίσω από τον θάνατο 78χρονου στην Πάφο
Σύμφωνα με τον ίδιο, είναι η περίοδος όπου τα φίδια ξεκινούν να κυκλοφορούν, ζευγαρώνουν και αναζητούν τροφή.
«Ο κόσμος πρέπει να προσέχει», είπε ο κ. Αγγελή τονίζοντας πως σε περίπτωση δαγκώματος, έχουμε 2 με 8 ώρες να επισκεφτούμε το πλησιέστερο νοσοκομείο για την κατάλληλη περίθαλψη.
Τόνισε πως δεν δένουμε τη πληγή.
«Έχουμε κάνει πρόσφατες μελέτες και είδαμε ότι δεν βοηθά καθόλου γιατί αν το δέσουμε και το δέσουμε πολύ σφιχτά μπορεί να πάθουμε γάγγραινα με αποτέλεσμα να ακρωτηριαστούμε, εάν το σκίσουμε θα δημιουργήσουμε μεγαλύτερη πληγή», εξήγησε.
Όσα ανέφερε στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι»: