Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
όι

Ο σύζυγος της Ελένης Χατζίδου, Ετεοκλής Παύλου, μετέφερε τα νεότερα για την κατάσταση της υγείας της.

Όπως είπε κατά τη νοσηλεία της βρέθηκε ένα μικρόβιο στο έντερο, το οποίο όπως τόνισε δεν πρέπει να υποτροπιάσει.

Διαβάστε επίσης: Εσπευσμένα στο νοσοκομείο η Ελένη Χατζίδου

«Η Ελένη είναι ακόμη στο νοσοκομείο, για αυτό είμαι και μόνος μου. Περιμένουμε σήμερα τις εξετάσεις και την ενημέρωση των γιατρών. Να μας πουν αν μπορεί να πάρει εξιτήριο. Είναι καλά απλά αυτό το μικρόβιο που βρήκαν στο έντερο δεν πρέπει να υποτροπιάσει. Έπρεπε να περάσει ένα 24ωρο για να δουν αν είναι εντάξει. Σήμερα θα έχουμε ενημέρωση», δήλωσε ο Ετεοκλής Παύλου.

Την πρώτη της ανάρτηση μέσα από το νοσοκομείο έκανε η Ελένη Χατζίδου την Τετάρτη 2 Ιουλίου.

«Και αυτά μέσα στη ζωή δεν είναι; Θα ευχηθώ καλό μήνα, θέλω να ανταποδώσω τις ευχές σας και να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον... Όλα στη ζωή εναλλάσσονται τόσο γρήγορα... Εκτιμώ τις καλές στιγμές, τις χαίρομαι και διδάσκομαι από τις άσχημες... Υγεία σε όλους...», έγραψε στη λεζάντα της φωτογραφίας που δημοσίευσε από το νοσοκομείο.

Δείτε την ανάρτησή της