Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
οί

Εσπευσμένα στο Νοσοκομείο μεταφέρθηκε η Ελένη Χατζίδου, έπειτα από αδιαθεσία που αισθάνθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης 1 Ιουλίου.

Ο σύζυγός της, Ετεοκλής Παύλου, μίλησε δημόσια για την περιπέτεια της τραγουδίστριας και παρουσιάστριας.

Όπως ανέφερε ο ίδιος κατά την έναρξη της εκπομπής  «Καλημέρα. Καλό μήνα σε όλους. Είμαι μόνος μου. Χθες είχαμε ένα επεισοδιακό βράδυ. Η Ελένη μου είναι στο νοσοκομείο. Γύρω στις 12.30 – 1 το βράδυ, μου λέει η Ελένη, “δεν είμαι καλά, χάνομαι”, ήταν χλωμή. Είχε λιποθυμική τάση, περνάει ένα μισάωρο, μου είπε ότι ήταν χειρότερα. Πήρα ένα ασθενοφόρο, ήθελε ένα 20λεπτο να έρθει, την πήραμε αγκαλιά με τον αδερφό μου και την πήγαμε εμείς στο νοσοκομείο», είπε αρχικά ο Ετεοκλής Παύλου.

«Ήρθε η μητέρα μου να κρατήσει το παιδί. Ήταν σε πραγματικά πολύ άσχημη κατάσταση. Πήγαμε στο νοσοκομείο γύρω στις 2. Την κράτησαν για εξετάσεις. Κι εγώ πολλές φορές της απαντάω και της λέω, “ελα βρε Ελένη, σιγά” όταν παραπονιέται, όντως τις τελευταίες ημέρες παραπονιόταν ότι δεν ήταν πολύ καλά. Το σημαντικό είναι, όταν δεν νιώθουμε καλά να πηγαίνουμε εκεί που νιώθουμε ασφάλεια», ανέφερε.