Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
34

Καλεσμένος στην εκπομπή «Ακόμα δεν είδες τίποτα» βρέθηκε ο Γιώργος Καπουτζίδης, αποκαλύπτοντας για πρώτη φορά ορισμένες λεπτομέρειες για το reunion της εμβληματικής σειράς Παρά Πέντε.

Η συζήτηση ξεκίνησε με αφορμή το τραγούδι των τίτλων αρχής, τους «Άγγελους του Τσάρλι». Όπως παραδέχτηκε με χιούμορ:
«Καμιά φορά σκέφτομαι ότι θα πεθάνω και θα παίζει το σήμα αρχής του Παρά Πέντε στην κηδεία μου! Μου φέρνει χαρά. Η μητέρα μου, αντίθετα, άκουγε το σήμα της Αθλητικής Κυριακής και την έπιανε μελαγχολία. Εγώ νιώθω το αντίθετο».

Αναφορικά με το πολυαναμενόμενο reunion της σειράς, ο Καπουτζίδης εξήγησε:

«Το ετοιμάζουμε… Τώρα το είπα, μπλέξαμε! Θα κάνουμε ένα ωραίο reunion, ήδη έχω σημειώσει τις ιδέες μου και θα συζητήσουμε με τους υπεύθυνους. Δεν θα είναι συνέχεια της σειράς ούτε μυθοπλασία – δεν θα δείξουμε πώς συνεχίστηκε η ζωή των χαρακτήρων. Θα είναι μια γιορτή, μια συνάντηση με πολύ χιούμορ, αναμνήσεις και –κυρίως– με τη συμμετοχή του κόσμου που έκανε τη σειρά αυτό που έγινε: ένα φαινόμενο της ελληνικής τηλεόρασης. Μην περιμένετε σενάριο, δεν θα γυρίσουμε επεισόδια», διευκρίνισε.

Παράλληλα, τόνισε πως στο reunion θα τιμηθούν και τα μέλη της ομάδας που δεν βρίσκονται πια στη ζωή, όπως η αξέχαστη Ειρήνη Κουμαριανού.

«Το Παρά Πέντε άλλαξε τις ζωές μας»

«Θα είμαστε όλοι – τουλάχιστον όσοι μπορούμε. Πιστεύω πως όλοι θα θέλουν να είναι εκεί. Το Παρά Πέντε ήταν μια δουλειά που άλλαξε τις ζωές πολλών από εμάς. Για μένα ήταν μόλις η δεύτερη δουλειά μου, αλλά καθόρισε την πορεία μου. Δεν ξέρω αν είναι το αγαπημένο μου σίριαλ, αλλά σίγουρα ήταν το πιο καθοριστικό. Ήταν σαν ένας οδοστρωτήρας που πέρασε από πάνω μου και άλλαξε τα πάντα», σημείωσε.

Όσο για την επιτυχία της σειράς, ανέφερε πως δεν τον απασχολούσαν τόσο τα νούμερα τηλεθέασης, όσο η αποδοχή από τον κόσμο:

«Κατάλαβα προς το τέλος της πρώτης σεζόν ότι δεν ήταν απλώς μία μόδα. Η σειρά είχε διάρκεια και δύναμη, όπως οι παλιές ελληνικές ταινίες. Οι ατάκες της μπήκαν στην καθημερινότητα των ανθρώπων και αυτό ήταν το πιο σημαντικό για μένα».

Οι Σέρρες, η Eurovision και το μέλλον στην τηλεόραση

Ο Γιώργος Καπουτζίδης αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα επαγγελματικά του σχέδια, όπως η ολοκλήρωση των γυρισμάτων της σειράς Σέρρες.

«Ολοκληρώσαμε τα γυρίσματα του δεύτερου κύκλου στις 15 Μαΐου, την ημέρα που ήμουν στον δεύτερο ημιτελικό της Eurovision και η Ελλάδα πήρε την πρόκριση. Δυστυχώς έλειπα», ανέφερε.

Δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον Πάνο Νάτση, τον αδικοχαμένο πρωταγωνιστή της σειράς:
«Αυτή η ιστορία είναι και θα παραμείνει με τον Πάνο. Θα τον θυμόμαστε πάντα. Είχε τεράστια επιρροή σε όλους. Ο Γιώργος Ζυγούρης, που ανέλαβε τον ρόλο, είναι εξαιρετικός ηθοποιός και όλοι μαζί προσπαθήσαμε να τον στηρίξουμε. Θα δείτε έναν καταπληκτικό Οδυσσέα».

Τέλος, αποκάλυψε ότι αναμένεται να παρουσιάσει ξανά το The Voice, τονίζοντας πως εύχεται να παραμείνει η ίδια ομάδα, ενώ μίλησε και για την εκπομπή Το Μέλλον Είναι Ένα του ΣΚΑΪ:

«Μου έχει μάθει πολλά και είμαι πολύ περήφανος για αυτή τη δουλειά. Δεν το είχα σχεδιάσει να επιστρέψω στην τηλεόραση, αλλά όταν ήρθε η πρόταση, ένιωσα πως έπρεπε να το κάνω».