Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
65

Ένα ακόμη σοκαριστικό περιστατικό συγκλονίζει τη Θεσσαλονίκη, καθώς σήμερα το πρωί, Παρασκευή 16 Μαΐου 2025, εντοπίστηκε νεκρό νεογέννητο μέσα σε κάδο απορριμμάτων, στην περιοχή του Ωραιοκάστρου. Πρόκειται για το δεύτερο παρόμοιο τραγικό συμβάν μέσα σε μόλις δέκα ημέρες.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το βρέφος εντοπίστηκε από ιδιοκτήτρια καντίνας, η οποία, ανοίγοντας το πρωί την επιχείρησή της, εντόπισε το νεογνό στον κάδο, πίσω από την καντίνα της.

Διάβασε ακόμα: Ψάχνουν μητέρα που εγκατέλειψε τρία βρέφη μέσα σε λίγα χρόνια

Ανεπιβεβαίωτες μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι το βρέφος βρέθηκε μαζί με τον πλακούντα, γεγονός που ενδέχεται να υποδεικνύει πως η εγκατάλειψή του έγινε λίγη ώρα μετά τη γέννησή του.

Διάβασε επίσης: Στη φυλακή για 2 χρόνια η γιαγιά του βρέφους που βρέθηκε στα σκουπίδια

Οι αρχές έχουν ξεκινήσει έρευνες για να διαπιστωθούν οι συνθήκες υπό τις οποίες κατέληξε το βρέφος στον κάδο, ενώ αναμένεται η επίσημη ενημέρωση από την Αστυνομία.

Πηγή: Το Βήμα