Μέσα σε κλίμα κατάνυξης και συγκίνησης τελέστηκε σήμερα το πρωί, 28 Ιουλίου 2024, Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό της Αγίας Μαρίνας στην Κατεχόμενη κωμόπολη της Κυθρέας χοροστατούντος του Επισκόπου Μεσαορίας κ. Γρηγορίου.
Στη Λειτουργία παρέστησαν ο Δήμαρχος και μέλη του Δημοτικού του Συμβουλίου, Κοινοτάρχες, Πρόεδροι και μέλη κοινοτικών συμβουλίων και οργανωμένων συνόλων καθώς και δεκάδες Κυθρεώτες που μετείχαν στην ακολουθία συμπροσευχόμενοι για σύντομη επιστροφή στις πατρογονικές εστίες.
Ο Δήμαρχος Κυθρέας Μάριος Ζαμπακίδης τόνισε ότι 50 χρόνια κατοχής είναι πολλά, ευχή όλων μας αυτή να είναι η τελευταία χρονιά που τα συρματομπλέγματα της ντροπής μας χωρίζουν από την αγαπημένη μας κωμόπολη.
«Η προσευχές μας στην Αγία Μαρίνα και στο Άγιο Δημητριανό για τη μεσιτεία τους είμαι βέβαιος πως εισακούονται. Με οδηγό τον Άγιο Επίσκοπο απελευθερωτή και οδηγό, ο κόσμος της Κυθρέας θα επαναπατριστεί και θα τον τιμήσει ξανά σε όλους τους Ιερούς Ναούς της Κυθρέας, όπως κάναμε για αιώνες πριν την εισβολή του 1974.»