Αυτοψία του ΑΝΤ1 στο εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο που μέχρι πρόσφατα διέμεναν οκτώ οικογένειες αστέγων κάτω από άθλιες συνθήκες.
Οι εικόνες που αντικρίζει κανείς θλιβερές, το κτήριο ετοιμόρροπο, ο χώρος κατακλύζεται από τόνους σκουπιδιών ενώ επικρατεί έντονη δυσοσμία στο χώρο. Οι αλλοδαποί έκλεισαν με ξύλινα πλακάζ τα παράθυρα των δωματίων σε μια προσπάθεια να προστατευθούν από τον αέρα και τον ήλιο. Ζούσαν εκεί χωρίς νερό, χωρίς ρεύμα κάτω από άθλιες συνθήκες με το κτήριο να έχει μετατραπεί κυριολεκτικά σε υγειονομική βόμβα.
Σημειώνεται ότι μετά τη δημοσιότητα που πήρε το θέμα, οι άστεγοι φέρεται να εγκατέλειψαν το ξενοδοχείο.
Σε επικοινωνία μας με την Αστυνομίας μας ανέφεραν ότι διενεργούν ελέγχους στην περιοχή ωστόσο δεν έχουν εντοπίσει άστεγους.
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η περιοχή όπου στεγάζεται το ξενοδοχείο σφύζει από ζωή αφού δεσπόζουν και άλλα υποστατικά και πύργοι, ενώ υπάρχει και παραλία.
Άξιο απορίας πως το συγκεκριμένο ξενοδοχείο κατέληξε να γίνει καταφύγιο αστέγων χωρίς να γίνει αντιληπτό το γεγονός από τις αρχές.
Υπενθυμίζουμε ότι για το εν λόγω ξενοδοχείο υπάρχει αίτηση από το 2022 όπως κατεδαφιστεί και ανεγερθεί. Έκτοτε σύμφωνα η ιδιοκτήτρια εταιρία δεν είχε λάβει κάποια απάντηση από την πολεοδομία και εν αναμονή της απάντησης το ξενοδοχείο σφραγίστηκε. Με αποτέλεσμα στη συνέχεια να παραβιαστεί και να γίνει «καταφύγιο» από άστεγούς.