Οκτώ οικογένειες αστέγων ζουν κάτω από άθλιες συνθήκες σε εγκαταλελειμμένο ξενοδοχείο στη Λεμεσό.
Για το θέμα μίλησε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι» ο Δήμαρχος Ανατολικής Λεμεσού, Κυριάκος Ξυδιάς.
Ο κ. Ξυδιάς επισκέφθηκε το σημείο και αντίκρισε όπως είπε εικόνες εγκατάλειψης ενώ στο χώρο υπάρχουν πολλά σκουπίδια και δυσοσμία.
Όπως είπε αρχικά για το εν λόγω ξενοδοχείο υπάρχει αίτηση από το 2022 όπως κατεδαφιστεί και ανεγερθεί. Έκτοτε σύμφωνα με τον κ. Ξυδιά η ιδιοκτήτρια εταιρία δεν είχε λάβει κάποια απάντηση από την πολεοδομία και εν αναμονή της απάντησης το ξενοδοχείο σφραγίστηκε. Στη συνέχεια σύμφωνα με τον κ. Ξυδιά το ξενοδοχείο παραβιάστηκε από τις οικογένειες αστέγων.
«Το κτήριο στη συνέχεια παραβιάστηκε και διαμένουν κάποιες οικογένειες. Από την πρώτη στιγμή που αναδείχθηκε το θέμα έχω μιλήσει με την Αστυνομία, όπως και με τις Υπηρεσίες Κοινωνικής Ευημερίας».
Εκείνο που πρέπει να γίνει σύμφωνα με τον κ. Ξυδιά είναι να σπεύσουν στο σημείο Αστυνομία και να γίνει μια επιχείρηση προκειμένου «να διαπιστωθεί η ταυτότητα τους το καθεστώς με το οποίο βρίσκονται στην ΚΔ, πόσοι πρέπει να συλληφθούν και να απελαθούν, όσοι πρέπει να μετεγκατασταθούν πρέπει να εξευρεθεί χώρος».
Ο ίδιος όπως είπε βρίσκεται σε αναμονή για να συντονιστούν οι υπηρεσίες, ενώ ο ίδιος και οι υπηρεσίες του Δήμου παραμένουν σε εγρήγορση ώστε να γίνει η επιχείρηση μέχρι να μετακινηθούν οι άνθρωποι από εκεί. Η επιχείρηση αναμένεται να γίνει σε περίπου δύο μέρες σύμφωνα με τον κ. Ξυδιά.
«Η προτεραιότητά είναι η ασφάλεια εκείνων που διαμένουν εκεί και η μετακίνηση τους. Κάποιοι έχουν φύγει ήδη από το ξενοδοχείο.», σημείωσε ο κ. Ξυδιάς.