Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
λιθ

Νέες εξελίξεις καταγράφονται στην υπόθεση της Ανώτερης Λειτουργού του Δήμου Πάφου, η οποία είχε απολυθεί από τον Δήμο, όμως  δικαιώθηκε πρόσφατα από το Διοικητικό Δικαστήριο το οποίο έκρινε για δεύτερη φορά παράνομες τις αποφάσεις απόλυσής της, τόσο το 2022 όσο και το 2024.

Η Λειτουργός είχε καταγγείλει τον εν αργία δήμαρχο, Φαίδωνα Φαίδωνος, και τον πρώην Δημοτικό Γραμματέα, Θέμη Φιλιππίδη, για κακοδιαχείριση, εργασιακό εκφοβισμό και ψυχολογική βία. 

Το Δικαστήριο διέταξε την επαναφορά της στα καθήκοντά της, ενώ επιδίκασε και αποζημίωση που αντιστοιχεί σε περίπου δυόμισι χρόνια απολεσθείσας μισθοδοσίας.

 Το Δημοτικό Συμβούλιο Πάφου, σε συνεδρίαση που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Τετάρτης, αποφάσισε με συντριπτική πλειοψηφία να επικυρώσει την επίμαχη αξιολόγηση της λειτουργού, απορρίπτοντας τον ισχυρισμό ότι αυτή ήταν μεροληπτική.

Η απόφαση λήφθηκε με μία μόλις αρνητική ψήφο και ουσιαστικά ανοίξει τον δρόμο για νέα απόλυση της λειτουργού από τον Δήμο Πάφου.

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, το Δημοτικό Συμβούλιο έλαβε υπόψη τις θέσεις που διατύπωσε με επιστολή του ο εν αργία Δήμαρχος Πάφου, Φαίδωνας Φαίδωνος, καθώς και τις απόψεις του τελούντος σε αφυπηρετική άδεια Δημοτικού Γραμματέα, Θέμη Φιλιππίδη ενώ παράλληλα, κλήθηκε και η ίδια η λειτουργός, η οποία παρουσίασε τις δικές της θέσεις ενώπιον της ολομέλειας.

Το Διοικητικό Δικαστήριο είχε ακυρώσει την αρχική απόφαση απόλυσης, με τον Δήμο Πάφου να έχει ήδη καταχωρίσει έφεση κατά της συγκεκριμένης απόφασης.

Την ίδια ώρα, η λειτουργός, μέσω του νομικού της συμβούλου, αναμένεται να κινηθεί εκ νέου δικαστικά, υποστηρίζοντας ότι λόγω καταγγελιών που έχει υποβάλει εναντίον του εν αργία Δημάρχου και του Δημοτικού Γραμματέα, θα πρέπει να τύχει προστασίας μέχρι να ολοκληρωθεί η διερεύνηση των σχετικών υποθέσεων.