Ιβαήλο Πέτεφ:
«Συγχαρητήρια στην Αγία Νάπα για το βαθμό που κέρδισε. Δεν είμαι ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα και από την εμφάνιση. Γενικά οι παίκτες δεν έκαναν αυτά που είχαμε πει. Είχαμε κάποιες ευκαιρίες για να πετύχουμε ένα γκολ, όμως φάνηκε η πίεση που υπάρχει στην ομάδα από τους βαθμούς που χάθηκαν σε προηγούμενα παιχνίδια. Η ευθύνη ανήκει σε μένα. Δεν μου άρεσε ο τρόπος παιχνιδιού που παίξαμε. Ήμασταν φοβισμένοι και κανείς δεν έπαιρνε πρωτοβουλία. Εύχομαι καλή συνέχεια στην Αγία Νάπα» ανέφερε αρχικά, ενώ στη συνέχεια ρωτήθηκε αν σκέφτεται να παραιτηθεί. «Μετά το παιχνίδι δεν μπορώ να πάρω απόφαση. Όπως λέμε και στη Βουλγαρία: Την επόμενη μέρα έχεις πιο ξεκάθαρο μυαλό. Αυτή είναι η απάντηση. Θα το σκεφτώ αύριο».
Γιώργος Κοσμάς:
«Ευχαριστώ τον κ. Πέτεφ για τα συγχαρητήρια του. Ήμασταν το αουτσάιντερ απέναντι σε μια ποιοτική ομάδα που πρωταγωνιστεί και τη φετινή χρονιά. Προσπαθήσαμε να περιορίσουμε τα ατού της, έχοντας καλή τακτική. Στο πρώτο μέρος κλείσαμε τους διαδρόμους και είχαν μόνο μια ευκαιρία με τον Μπεμπέ. Εμείς φτιάξαμε κάποιες προϋποθέσεις για γκολ. Στην επανάληψη μίλησα στους παίκτες. Περιμέναμε περισσότερη πίεση, πράγμα που έγινε. Προσπαθήσαμε με τις αντεπιθέσεις να φτάσουμε στο γκολ. Τα καταφέραμε, όμως στην τελευταία φάση δεχθήκαμε το γκολ. Είναι σκληρό να χάνεις βαθμούς με τέτοιο τρόπο και σε τέτοιο χρόνο. Είναι σημαντικό που δείξαμε θέληση και πίστη σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Διεκδικήσαμε κέρδος και είμαι πολύ ευχαριστημένος από την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μου. Ανεξαρτήτως αντιπάλου θα διεκδικούμε το βαθμολογικό κέρδος. Παραμένουμε προσγειωμένοι, ο δρόμος είναι μακρύς και δύσκολος. Θα προσπαθήσουμε να υλοποιήσουμε το στόχο της παραμονής».