Ανακοίνωση
Υπό το βλέμμα του αναπληρωτή προέδρου Χρύση Σοφοκλέους ολοκληρώθηκε σήμερα η προετοιμασία της ομάδας μας για το αυριανό ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ στο Γ.Σ.Π.
Υπάρχει πολύ καλή διάθεση και ψυχολογία από όλους.
Η αποστολή για τον αυριανό αγώνα:
Ρομέρο, Γεωργίου, Καλό, Ντανιελζίνιο, Κικίεβιτς, Ελευθερίου, Ντιαλό, Ιονίτα, Εσπάνια, Νατό, Κυριάκου, Μπεμπέ, Νικολάου, Σιέλης, Εντμάρ, Καρλίτος, Καντού, Σταύρου, Τακπατζουμί, Ζεζίνιο, Οχένε.