Η ανακοίνωση:
«Στον Ερμή θα συνεχίσει και τη νέα χρονιά ο Ντε Πίνα. Ο ποδοσφαιριστής μετά από δεύτερες σκέψεις, αποδέχθηκε την αρχική πρόταση της διοίκησης και έτσι παραμένει και αυτός «φτεροπόδαρος».
Αυτή η εξέλιξη μας χαροποιεί αφάνταστα καθώς άλλος ένας ποδοσφαιριστής από τον βασικό κορμό παραμένει στην ομάδα και την ερχόμενη ποδοσφαιρική περίοδο.
Η οικογένεια του Ερμή θέλει να ευχαριστήσει τον Ντε Πίνα για την αποδοχή της πρότασης μας και του ευχόμαστε καλή επιτυχία.
Να θυμίσουμε ότι ήδη έχουν ανανεώσει την συνεργασία τους οι Τσίνα, Μαθιού, Ζάρκοβιτς, Ταγκμπατζουμί και Ενρίκε τους οποίους και ευχαριστούμε!
Μέσα στις επόμενες μέρες θα υπάρξουν και νέες ανακοινώσεις όσον αφορά ανανεώσεις συμβολαίων ποδοσφαιριστών από το υφιστάμενο ρόστερ.
Επίσης το διοικητικό συμβούλιο του Ερμή θέλει να ευχηθεί στους ποδοσφαιριστές, στο τεχνικό τιμ και στον κόσμο της ομάδας μας Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
Μετά τις διακοπές αρχίζει και πάλι ο αγώνας, αρχής γινομένης από το ερχόμενο ντέρμπι με την Ομόνοια. Στόχος μας είναι και πάλι η νίκη στην προσπάθεια που κάνουμε για διατήρηση της τέταρτης θέσης στον βαθμολογικό πίνακα.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΨΥΧΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΕΙΣΜΩΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΤΡΟΧΙΑ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ».