Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Η Άντρη Ελευθερίου εξασφάλισε για την Κύπρο το πρώτο μετάλλιο, μέσα στα πλαίσια των διεθνών αγώνων του “CYPRUS GRAND PRIX 2014” και αυτό είχε χρώμα αργυρό! Η πρωταθλήτριά μας πέρασε τρίτη στον ημιτελικό του σκητ γυναικών με 70/75 και στη συνέχεια με 14/16 εξασφάλισε θέση στον τελικό του αγωνίσματος, μαζί με τη Ρωσίδα Αλπίνα Σιακίροβα. Στη μονομαχία του τελικού, η Ρωσίδα με 14/16 εξασφάλισε την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο, ενώ η Άντρη Ελευθερίου με 12/14 περιορίστηκε στο αργυρό μετάλλιο.

Στον μικρό τελικό αγωνίστηκαν οι Λουτσία Μιχαλάχε (13/16) από τη Ρουμανία και η Ελβίρα Ακχουρίνα (12/16) από το Καζακστάν, οι οποίες ισοβάθμισαν με 14/16 για να κερδίσει τελικά το χάλκινο μετάλλιο τη Ρουμάνα αθλήτρια με 2/2 στον αγώναξαφνικού θανάτου, έναντι 1/2 της αντιπάλου της.

Οι αγώνες του CYPRUS GRAND PRIX, συνεχίζονται σήμερα με τους πρώτους 75 δίσκους στα αγωνίσματα σκητ και τραπ ανδρών, εφήβων και βετεράνων και θα ολοκληρωθούν αύριο με τους υπόλοιπους 50 δίσκους και τη διεξαγωγή των τελικών.