Οι «Οράνιε» είναι έτοιμοι να πετάξουν στην επόμενη φάση του Μουντιάλ 2026 και να παλέψουν για το όνειρο της κατάκτησης του τροπαίου. Στο πλευρό τους και σε αυτή τη μεγάλη διοργάνωση βρίσκονται χιλιάδες οπαδοί τους. Ολλανδοί που έχουν ντυθεί από πάνω μέχρι κάτω στα πορτοκαλί και θέλουν να δουν τη χώρα τους να διακρίνεται.
Διασκεδάζουν κάθε στιγμή παρουσία τους στα γήπεδα της Αμερικής. Παράλληλα βέβαια καταναλώνουν και αμέτρητα λίτρα μπύρας. Οι Ολλανδοί λατρεύουν τη μπύρα και το παρακάτω βίντεο αποδεικνύει περίτρανα του λόγου το αληθές. Τι θα έκαναν για ένα παγωμένο ποτήρι. Ολλανδός οπαδός αποδέχθηκε ένα τολμηρό challenge. Να μεταφέρει 26 μπύρες από τον πάγκο του μπαρ στο τραπέζι που βρισκόταν αυτός και οι φίλοι του. Και ναι, τα κατάφερε. Έβαλε όλη του τη μαεστρία αλλά και τη δύναμη και τις μετέφερε όλες με τη μία. Χωρίς να έχει δίσκο στα χέρια του. Πως το έκανε;
Πηγή: Sportsking.gr