Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
3

Μια Λίβερπουλ στα καλύτερα της παρουσιάστηκε χθες στο «Άνφιλντ» και διέλυσε με 4-0 τη Γαλατασαράι, ανατρέποντας πανεύκολα το 1-0 του πρώτου ματς στην Τουρκία και παίρνοντας την πρόκριση για τα προημιτελικά του Champions League, όπου θα βρει απέναντί της την Παρί Σεν Ζερμέν. Ο τεχνικός των «κόκκινων», Αρνε Σλοτ, δεν είχε κανένα παράπονο από την αγωνιστική παρουσία των παικτών του:
    «Από την αρχή μέχρι το τέλος, παίξαμε το παιχνίδι που περίμενα εγώ, που ήθελαν οι παίκτες και που ονειρεύονταν οι οπαδοί μας. Ήταν σχεδόν το τέλειο παιχνίδι για εμάς, αλλά σίγουρα και για τους οπαδούς μας. Για τον Σαλάχ το γκολ λέει πολλά για τον ίδιο, αφού είχε αστοχήσει σε ένα πέναλτι λίγο πριν το ημίχρονο. Έδωσε την ασίστ στον Ούγκο Εκιτίκε και στη συνέχεια πέτυχε ένα χαρακτηριστικό γκολ του. Αυτό λέει πολλά για την ψυχική του δύναμη.»
    Σχετικά με την επόμενη πρόκληση κόντρα στην πρωταθλήτρια Ευρώπης ο Ολλανδός τεχνικός τόνισε: «Η Παρί είναι μια απίστευτη ομάδα και το απέδειξε και κόντρα στην  Τσέλσι. Τους αντιμετωπίσαμε την περασμένη σεζόν στους 16. Εδώ στο Άνφιλντ παίξαμε ένα φανταστικό παιχνίδι εναντίον τους, το καλύτερο παιχνίδι που έχω διευθύνει στην καριέρα μου. Και οι δύο ομάδες απλώς έπαιζαν ποδόσφαιρο για να διασκεδάσουν τους οπαδούς. Ήμασταν η μόνη ομάδα που τους οδήγησε στην παράταση και στα πέναλτι. Έχουν αποδείξει αυτή τη σεζόν ότι δεν έχουν χάσει καθόλου από το επίπεδό τους».

«Θα μπορούσαμε να νικήσουμε με 10-0 την Γαλατασαράι, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι οι παίκτες πάλεψαν ο ένας για τον άλλον», δήλωσε ο επιθετικός της Λίβερπουλ, Ούγκο Εκιτίκε, λίγο μετά την νίκη με 4-0 των «κόκκινων» επί της τουρκικής ομάδας για τους «16» του Champions League (σ.σ. στον πρώτο αγώνα η Γαλαασαράϊ είχε νικήσει με 1-0).

    Ο 23χρονος επιθετικός πρόσθεσε ότι «ανυπομονεί» ν' αντιμετωπίσει την πρώην ομάδα του, Παρί Σεν Ζερμέν, στα προημιτελικά της κορυφαίας διασυλλογικής διοργάνωσης του πλανήτη.

    «Χάσαμε μερικές ευκαιρίες, αλλά παίξαμε καλά, μπορούμε να είμαστε υπερήφανοι για τους εαυτούς μας», δήλωσε ο Εκιτίκε στο TNT Sports και πρόσθεσε: «Παλέψαμε ο ένας για τον άλλον και γι' αυτό κερδίσαμε απόψε. Πρέπει να το κάνουμε αυτό σε κάθε αγώνα από εδώ και στο εξής. Η Παρί ΣΖ παραμένει ένας σύλλογος που αγαπώ και είναι υπέροχο που τους αντιμετωπίζω ξανά σε αυτό το στάδιο της διοργάνωσης. Θα πρέπει να δείξουμε συνοχή, να είμαστε ενωμένοι και να δουλέψουμε ως ομάδα, όπως και σήμερα». 

    «Τους είδα εναντίον της Τσέλσι. Είναι μια πολύ καλή ομάδα, αλλά δείξαμε σήμερα ότι είμαστε ικανοί για τα πάντα», δήλωσε ο Ούγγρος μέσος Ντόμινικ Σόμποσλαι στο TNT Sports, μιλώντας για την Παρί Σεν Ζερμέν και πρόσθεσε: «Εναντίον της Γαλατασαράι, δείξαμε τον δρόμο προς τα εμπρός, πού θέλουμε να πάμε και τι θέλουμε να δείξουμε σε όλους».