«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι αφού η Λέγκια είναι σαφώς ανώτερη ομάδα. Είναι τεράστια επιτυχία αν αναλογιστούμε το μέγεθος του αντιπάλου. Ήταν πλεονέκτημα για μας το γεγονός ότι ο αγώνας ήταν χωρίς θεατές και από την άλλη μειονέκτημα για τη Λέγκια. Παρά το αποτέλεσμα, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η Λέγκια θα είναι μια από τις δύο ομάδες που θα προκριθούν στην επόμενη φάση. Είναι μια σημαντική νίκη και για τον ταμεία της ομάδας, αφού θα μπει ένα σεβαστό ποσό. Θέλω να ευχαριστήσω τον κόσμο που ήρθε εδώ στην Πολωνία. Είναι μια νίκη για όλη την Κύπρο για όλες τις κυπριακές ομάδες. Αφιερώνω τη νίκη και στους φιλάθλους που ήρθαν εδώ στη Βαρσοβία και δεν μπόρεσαν να δουν το παιχνίδι» ανέφερε αρχικά ο κ. Χριστοφόρου.
Για το γεγονός ότι αυτή η νίκη είναι ιστορική νίκη μιας και είναι η πρώτη κυπριακής ομάδας σε όμιλο ευρωπαϊκής διοργάνωσης.
«Είμαι πολύ ευχαριστημένος. Αυτό πετυχαίνετε με ομαδική δουλειά και δεν πρέπει να το ξεχνάμε».