Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Οπως αναμενόταν ο Χριστακης Χριστοφορου έστειλε μηνυμα σοβαρότητας και μη υποτιμησης της ΑΛΚΗΣ ενόψει του αγώνα του Σαββατου. Είπε μεταξυ άλλων αναφερόμενος και στο rotation που εφαρμοζει σε Κυπρο και Ευρώπη:

" Η ομάδα της Αλκής στελεχώνεται από πολλούς νεαρούς ποδοσφαιριστές και κίνητρό τους θα είναι να παίξουν σε πιο μεγάλη ομάδα. Αντιλαμβάνεστε πόσο μεγάλη προσπάθεια θα κάνουν μαζί μας. Έχουμε παρακολουθήσει την Αλκή και κάναμε ανάλυση από τον αγώνα με την Ανόρθωση. Είχε αρκετές επιθέσεις και κόρνερ και γενικά πίεσε την Ανόρθωση και από απειρία δεν πήρε κάτι. Εμείς πάμε μόνο για τους τρεις βαθμούς, συγκεντρωμένοι και έτοιμοι για τη νίκη. Η φιλοσοφία μας για να αντέξουμε σε αυτό το μαραθώνιο είναι ότι θα πρέπει να υπάρχει rotation στην ομάδα".

Μιλησε επίσης για τους τους τρεις νεοαποκτηθέντες, Μεριέμ, Αμπραχαμ και Γκριγκόριε: "Τους λείπουν τα παιχνίδια και με την πάροδο του χρόνου θα μπουν στην κανονική ροή και θα είναι καλύτεροι".

Για το ντέρμπι με την Ομόνοια: "Με την Ομόνοια δεν απειληθήκαμε και δεν επιτρέψαμε να μας κάνει ξεκάθαρες ευκαιρίες. Ειδικά προς το τέλος του αγώνα εμείς ήμασταν πιο απειλητικοί".

Ο Χριστακης Χριστοφορου επανέλαβε τους στοχους της ομάδας στην περιοδο που διανυουμε. "Στόχος για μας είναι να ξαναβγούμε στην Ευρώπη και ότι κι αν γίνει για εμένα τίποτα δεν θα αλλάξει. Χάρηκα ότι στο Κολόσσι μετά τον αγώνα με την Ομόνοια είδα την ίδια συμπεριφορά που είδα μετά και το παιχνίδι με την Ανόρθωση, την Τραπεζούντα ή ακόμα και με τη Νις".

Ειπε επίσης για τον για τον Μάριο Στυλιανού ότι ειναι εξαιρετικός χαρακτήρας, δουλευτής και όλο το μέλλον είναι μπροστά του.