Ικανοποιημένος από την μέχρι στιγμής παρουσία της ομάδας σε Κύπρο και Ευρώπη παρουσιάστηκε με δηλώσεις του στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου www.apollon.com.cy ο αρχηγός του Απόλλωνα, Γιώργος Μερκής.
Ο διεθνής αμυντικός δεν παρέλειψε να ευχαριστήσει τους φίλους της ομάδας για την στήριξη, τονίζοντας ότι θα πρέπει να συνεχίσουν την σκληρή δουλειά, να παραμείνουν σοβαροί και ταπεινοί έτσι ώστε να διεκδικήσουν με αξιώσεις την υλοποίηση των στόχων τους.
«Σίγουρα μέχρι στιγμής η χρονιά ξεκίνησε ιδανικά για μας, παρά το δύσκολο και επίπονο πρόγραμμα το οποίο είχαμε. Δώσαμε σε πολύ σύντομο διάστημα παιχνίδια υψηλής έντασης, έχοντας ένα εξαιρετικό απολογισμό. Εξασφαλίσαμε για πρώτη φορά στην ιστορία του συλλόγου την παρουσία μας σε όμιλο ευρωπαϊκής διοργάνωσης, ενώ έχουμε δυο νίκες στις πρώτες τρεις αγωνιστικές του πρωταθλήματος έχοντας δώσει δυο μεγάλα ντέρμπι. Ακόμη δεν έχουμε πετύχει απολύτως τίποτα. Θα πρέπει όλοι μαζί να παραμείνουμε σοβαροί και ταπεινοί, έτσι ώστε να υλοποιήσουμε τους στόχους μας. Η μέχρι στιγμής καλή πορεία μας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην σκληρή δουλειά που γίνεται σε όλα τα επίπεδα, όπως επίσης στην ηρεμία και την ομοψυχία που επικρατεί στο σύλλογο.
Αν συνεχίσουμε στους ίδιους ρυθμούς σίγουρα θα έρθουν πολύ καλές μέρες για τον σύλλογο», ανέφερε αρχικά ο δυναμικός αμυντικός και συνέχισε αναφερόμενος στον αγώνα με την Αλκή:
«Είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι για εμάς. Θέλουμε οπωσδήποτε τη νίκη και τους τρεις βαθμούς έτσι ώστε να παραμείνουμε στα ψηλά στρώματα του βαθμολογικού πίνακα, και παράλληλα να ταξιδέψουμε στην Πολωνία με καλή ψυχολογία για τον αγώνα με την Λέγκια»
Ολοκληρώνοντας ο Γιώργος Μερκής αναφέρθηκε και στον κόσμο της ομάδας:
«Ο κόσμος της ομάδας ήταν διαχρονικά κοντά μας. Ουδέποτε μας εγκατέλειψε κι αυτό είναι κάτι το οποίο τους τιμά. Εμείς ως ποδοσφαιριστές θέλουμε να μείνουν κοντά μας, και να μας στηρίζουν και στις χαρές και στις λύπες. Αισθάνομαι υπερήφανος που βλέπω τον κόσμο του Απόλλωνα και πάλι με το κεφάλι ψηλά, ενωμένο και συσπειρωμένο».