Ιδανική αρχή στο πρωτάθλημα για την Ανόρθωση ανεβάζει την ψυχολογία κόσμου και ομάδας και αυτό είναι το μεγάλο κέρδος, αφού μετά τον αποκλεισμό από την Ευρώπη και μέχρι την πρεμιέρα οι πλείστοι οπαδοί της Ανόρθωσης δεν πίστευαν στις δυνατότητες της.
Οι δύο νίκες στα ντέρμπι με το ίδιο μάλιστα σκορ φέρνουν όμως νέο αέρα, με τους νεοφερμένους και κυρίως με τον προπονητή να κερδίζει πόντους.
Η Ανόρθωση του πρώτου ημιχρόνου χθες ήταν από καλή ως πάρα πολύ καλή και εκεί έκτισε και την νίκη της. Ο Αλέξα που για πρώτη φορά είχε ποιο ελεύθερο ρόλο στο κέντρο έκανε πολύ μεγάλο παιχνίδι ενώ καλή εμφάνιση είχε και ο Φοφανα, ο Αντιτς σε αρκετό χρονικό διάστημα του αγώνα περιόρισε τον Σαγκόι. Καλές επεμβάσεις είχε ο Βαλβερδ. Όσο αφορά τον Κολαουτι τα 4 γκολ σε δύο ντέρμπι τα λένε όλα.