«Το τελικό 3-0 δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική απόδοση του ΑΠΟΕΛ. Στο ποδόσφαιρο μετρά το αποτέλεσμα, στην Ευρώπη αποκλειστήκαμε και ήμασταν καλύτεροι. Περιμένουμε αυτό το αποτέλεσμα να λύσει το πόδια των παικτών μας ενόψει και της συνέχειας».
Για το θέμα με τον κ. Ποταμίτη:
«Δεν θα τοποθετηθώ για το θέμα αυτό, αύριο θα υπάρξει συνεδρία και μετά θα τοποθετηθούμε. Όπως λειτούργησα τα τελευταία πέντε χρόνια θα λειτουργήσω και τώρα. Όταν πέρσι τον Ιανουάριο έτυχα πιέσεων να διώξω τον Γιοβάνοβιτς δεν το έκανα, αυτό θα κάνω και τώρα. Χρειάζεται υπομονή, έχουμε προπονητή και θα του δώσουμε την ευ:αιρία. Το ΑΠΟΕΛ δεν είναι ομάδα να αλλάζει προπονητή μέρα με τη μέρα. Έχουμε εμπιστοσύνη στον προπονητή και στους παίκτες».