Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Παρά την ήττα με 7-0, ο Σπάρτακλος, ευχαριστεί την Ομόνοια και τον πρόεδρο της, Σταύρο Παπασταύρου... 
 

 

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σπάρτακου Κιτίου, θέλει να εκφράσει τις θερμές του ευχαριστίες προς την ομάδα της ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ για την άψογη φιλοξενία στο μεταξύ μας παιχνίδι για το Κύπελλο Κύπρου και ιδιαίτερα στον κ. Σταύρο Παπασταύρου για την κάλυψη του μεγαλύτερου μέρους τον εξόδων του αγώνα .  Ευχόμαστε κάθε επιτυχία .