Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Η Ομόνοια 29ης Μαΐου, ανακοίνωσε τον τερματισμό του δανεισμού του Άγγελου Ζευκή από την Δόξα Κατωκοπιάς, ο οποίος  επιστρέφει άμεσα στις προπονήσεις της ομάδας. 

Η ανακοίνωση: 

Το Σωματείο μας ανακοινώνει τον τερματισμό της συμφωνίας δανεισμού του ποδοσφαιριστή Άγγελου Ζευκή από την Δόξα Κατωκοπιάς.

Ο 21χρονος επιθετικός επιστρέφει άμεσα στις προπονήσεις της ομάδας μας και τίθεται στην διάθεση του τεχνικού επιτελείου για τους επόμενους αγώνες.