Η Ομόνοια 29ης Μαΐου, ανακοίνωσε τον τερματισμό του δανεισμού του Άγγελου Ζευκή από την Δόξα Κατωκοπιάς, ο οποίος επιστρέφει άμεσα στις προπονήσεις της ομάδας.
Η ανακοίνωση:
Το Σωματείο μας ανακοινώνει τον τερματισμό της συμφωνίας δανεισμού του ποδοσφαιριστή Άγγελου Ζευκή από την Δόξα Κατωκοπιάς.
Ο 21χρονος επιθετικός επιστρέφει άμεσα στις προπονήσεις της ομάδας μας και τίθεται στην διάθεση του τεχνικού επιτελείου για τους επόμενους αγώνες.