Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ύστερα από χρόνια και αφού συνεργάστηκε με αρκετούς προπονητές, ο Μάριος Νικολάου αποχαιρέτησε και επίσημα την Ομόνοια, με ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Την θέση του βοηθού προπονητή θα πάρει ο Κυριάκος Τελεβάντος, ο οποίος επέστρεψε στην ομάδα.