Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
2

Ο τεχνικός του ΑΠΟΕΛ, Μανόλο Χιμένεθ και ο ποδοσφαιριστής, Ματέο Σούσιτς μίλησαν ενόψει του αυριανού αγώνα με αντίπαλο την Μπόρατς για την 2η αγωνιστική της League Phase του Conference League.. 

Δείτε εδώ όλη την δημοσιογραφική διάσκεψη! 

 

Μανόλο Χιμένεθ: 

 «Είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τον ΑΠΟΕΛ να συνεχίσει να γράφει ιστορία στην Ευρώπη. Θα ήταν πολύ καλό να δώσουμε την ικανοποίηση στους οπαδούς με τη νίκη».

Για τον κόσμο που διψά για επιτυχίες στην Ευρώπη: «Οι οπαδοί περιμένουν τα καλύτερα από εμάς. Η σημασία που έχει να κερδηθεί ένας ευρωπαϊκός αγώνας είναι πάρα πολύ μεγάλη. Είμαστε αφοσιωμένοι και έχουμε την όρεξη να δούμε την ικανοποίηση στους οπαδούς μας».

Αν θεωρεί ότι επέστρεψε η καλή ψυχολογία στην ομάδα μετά το 5-0: «Το καλύτερο φάρμακο για τη ψυχολογία είναι η νίκη. Προτιμώ να κερδίζω πέντε ματς με 1-0 παρά ένα ματς με 5-0. Ήταν οι παίκτες που κατέκτησαν αυτή τη νίκη. Αυτό που κρατώ είναι ότι όλοι οι παίκτες θέλουν να γράψουν λεπτά, θέλουν να παίξουν».

Για το ότι επανέλαβε ξανά το ότι η νίκη ανήκει στους παίκτες του και όχι στον ίδιο: "Το γνωρίζω από εμπειρία αυτό, οι νίκες είναι για τους ποδοσφαιριστές και οι ήττες για τους προπονητές. Καθημερινά βλέπουμε ότι η ομάδα έχει όρεξη".

Για το αν θα άλλαζε κάτι στην λίστα αν μπορούσε: "Είμαι ένας απ' αυτούς που ζουν στο παρόν. Έχουμε πολλούς παίκτες που είναι εκτός λίστας, θα ήταν ιδανικό να τους έχουμε όλους διαθέσιμους αλλά αυτό δεν γίνεται".

Για τα αγωνιστικά νέα: "Περιμένουμε την επιστροφή του Δώνη, είναι κοντά στην επιστροφή του. Θα δούμε ποιοι θα είναι στο 100% για να μπορούν να συμμετέχουν στους αγώνες".

Για τον Μαξ Μάγιερ: "Έχω τυφλή εμπιστοσύνη στην καθημερινή δουλειά των παικτών. Υπήρξα παίκτης και ξέρω ότι η φανέλα ματώνεται στις προπονήσεις. Ο Μαξ είναι πολύ γνωστός παίκτης, τον γνώριζα απ' την εποχή της Σάλκε. Αυτό το ταλέντο θέλουμε να δούμε και στο ΑΠΟΕΛ και πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε. Έχω μελετήσει την σύγχρονη ιστορία του κάθε παίκτη, γνωρίζω ότι ο Μαξ δεν συμμετείχε στην προετοιμασία και αυτό του έχει στοιχήσει μαζί με τον τραυματισμό του. Είμαι σίγουρος ότι θα δούμε τόσο την καλύτερη δική του εκδοχή, όσο και των συμπαικτών του".

Για τον Ελ Αραμπί που στα 37 του αγωνίζεται ως 25χρονος: "Είναι σπεσιαλίστας στα γκολ. Εχω υποφέρει απ' αυτή την ειδικότητα του όταν ήταν στον Ολυμπιακό, τώρα θα προσπαθήσω να τον απολαύσω όσο περισσότερο γίνεται".

Ματέο Σούσιτς: 

 «Είμαι σίγουρος ότι θα κάνουμε ένα καλό παιχνίδι. Βρισκόμαστε σε καλή διάθεση, έχουμε ψηλά την αυτοπεποίθησή μας. Δεν θα έχουμε εύκολο παιχνίδι. Δεν πρέπει να υποτιμήσουμε την Μπόρατς. Πρέπει να μπούμε με όλη την αφοσίωση που έχουμε για να κερδίσουμε και να χαρίσουμε τη νίκη στους οπαδούς μας».

Για το πως βλέπει την Μπόρατς (ερώτηση στον Σούσιτς): «Έχει περισσότερη εμπειρία σε σχέση με το 2021. Έχει ένα καλό ένα προπονητή και κάποια δυνατά ονόματα. Έχουμε ήδη πει ότι είναι πολύ καλή στην άμυνα». 

Για το αν βοήθησε την ομάδα του με πληροφορίες για την Μπόρατς: "Παρακολουθώ το ποδόσφαιρο της χώρας μου αλλά σήμερα δεν υπάρχουν μυστικά στο ποδόσφαιρο. Οι παίκτες της Μπόρατς απέκτησαν εμπειρία, ένα καλό προπονητή και έχουν καλά ονόματα".

Για το αν υπήρξε υποτίμηση κόντρα στην Σάμροκ: "Δεν θεωρώ ότι ισχύει. Ελέγχαμε το παιχνίδι για 90 λεπτά, έπρεπε να το τελειώσουμε και δεν το κάναμε".