Το ΑΠΟΕΛ, με αφορμή την δική του πρεμιέρα στο πρωτάθλημα απέναντι στον Εθνικό Άχνας, έκανε ανάρτηση, στέλνοντας ξεκάθαρο μήνυμα προς το κόσμο του.
Aναλυτικά:
"Σήμερα ξεκινά το πρωτάθλημα που για τον ΑΠΟΕΛ στην κατάληξη του, μπορεί να φέρει το 3ο ⭐️. Σήμερα ξεκινά και η προάσπιση του πρωταθλήματος, που κατακτά ο κόσμος του ΑΠΟΕΛ, εδώ και πολλά χρόνια, με την παρουσία του στο γήπεδο. Εκεί που οι αριθμοί μετράνε, με πραγματικά νούμερα και δείχνουν στο τέλος ποιος είναι ο πρωταθλητής της κερκίδας".