Για τοπ ΑΠΟΕΛ το πρωτάθλημα αρχίζει αύριο με τον αγώνα με τον Εθνικό στις επόμενες μέρες του αποκλεισμού από το Γιουρόπα Λιγκ. Δείτε το μήνυμα που ανήρτησαν οι γαλαζοκίτρινοι.
Στο ποδόσφαιρο, πάντα υπάρχει η επόμενη μέρα και η επόμενη ευκαιρία. Αύριο ξεκινά ένα πρωτάθλημα που στο τέλος του, υπάρχει ένας στόχος. Η κατάκτηση του 30ου. Κάθε αγώνας είναι ένα βήμα, για αυτό το μοναδικό επίτευγμα. Ο κόσμος του ΑΠΟΕΛ, πάντα θα δείχνει τον δρόμο και θα δίνει το σύνθημα. «Never Give Up». Αύριο στο ΓΣΠ, απέναντι στον Εθνικό, πάμε όλοι μαζί, για το πρώτο βήμα. #nevergiveup #APOELFC #monoAPOEL".