Η Πέμπτη (20/6) ήταν ημέρα συνάντησης των προπονητών και των παικτών της Εθνικής Ελλάδας με τους δημοσιογράφους, αλλά και φωτογράφισης στο δρόμο προς το προολυμπιακό τουρνουά που θα γίνει από τις 2 έως τις 7 Ιουλίου στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο φόρεσε την νέα εμφάνιση του αντιπροσωπευτικού μας συγκροτήματος, τη φανέλα και το σορτσάκι που θα φορέσει η Ελλάδα στο τουρνουά του Πειραιά και ελπίζουμε και στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Πηγή: sport24.gr