Στο "Αντώνης Παπαδόπουλος" θα αγωνίζεται η Ομόνοια Αραδίππου για τη νέα σεζόν.
Αναλυτικά η ενημέρωση:
Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου και η Ομόνοια Αραδίππου ανακοινώνουν την σύναψη συμφωνίας για παραχώρηση χρήσης του Σταδίου «Αντώνης Παπαδόπουλος» από την Ομόνοια Αραδίππου για την αγωνιστική περίοδο 2024-25.
Η συμφωνία προνοεί τη χρήση από την Ομόνοια Αραδίππου όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων, πλην της Νότιας κερκίδας η οποία θα παραμένει κλειστή.