Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
παπ σταδιο

Στο "Αντώνης Παπαδόπουλος"  θα αγωνίζεται η Ομόνοια Αραδίππου για τη νέα σεζόν.

Αναλυτικά η ενημέρωση:

Η Ανόρθωσις Αμμοχώστου και η Ομόνοια Αραδίππου ανακοινώνουν την σύναψη συμφωνίας για παραχώρηση χρήσης του Σταδίου «Αντώνης Παπαδόπουλος» από την Ομόνοια Αραδίππου για την αγωνιστική περίοδο 2024-25.

Η συμφωνία προνοεί τη χρήση από την Ομόνοια Αραδίππου όλων των αθλητικών εγκαταστάσεων, πλην της Νότιας κερκίδας η οποία θα παραμένει κλειστή.