Ο Γκάρεθ Σάουθγκεϊτ σε δηλώσεις του ανέφερε πως σε περίπτωση που η Αγγλία δεν καταφέρει στο Euro 2024 να στεφθεί πρωταθλήτρια Ευρώπης, τότε είναι πολύ πιθανό να αποχωρήσει από την τεχνική ηγεσία των «Τριών Λιονταριών».
Το συμβόλαιο του 53χρονου προπονητή λήγει τον Δεκέμβριο, αλλά η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία (FA) επιθυμεί να παραμείνει ο Σάουθγκεϊτ ως τεχνικός της Αγγλίας και να οδηγήσει την ομάδα στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2026.
«Αν δεν κερδίσουμε, μάλλον δεν θα είμαι πια εδώ», είπε ο Σάουθγκεϊτ στο γερμανικό BILD μετά την άφιξη της ομάδας του στη Γερμανία τη Δευτέρα (10/06). «Οπότε ίσως είναι η τελευταία ευκαιρία. Νομίζω ότι περίπου οι μισοί προπονητές φεύγουν μετά από ένα τουρνουά – αυτή είναι η φύση του διεθνούς ποδοσφαίρου.
«Είμαι εδώ σχεδόν οκτώ χρόνια τώρα και έχουμε πλησιάσει. Δεν μπορείς να βάζεις συνεχώς τον εαυτό σου μπροστά στο κοινό και να λες "λίγο ακόμα παρακαλώ", καθώς κάποια στιγμή οι άνθρωποι χάνουν την πίστη τους.
Αν θέλουμε να είμαστε μια μεγάλη ομάδα και θέλω να είμαι κορυφαίος προπονητής, πρέπει να αποδώσεις σε μεγάλες στιγμές»
Η Αγγλία θα ξεκινήσει το ταξίδι της για το Euro 2024 εναντίον της Σερβίας την Κυριακή (16/06, 22:00) και υποστηρίζεται ως ένα από τα φαβορί για την κατάκτηση του τροπαίου.
Ο Σάουθγκεϊτ είχε υπογράψει νέο συμβόλαιο για να παραμείνει ως προπονητής της Αγγλίας μετά το Euro 2021. Η FA έδωσε επίσης στον προπονητή επιπλέον έξι μήνες μετά το Euro για να αποφασίσει για το μέλλον του, ώστε να αποφευχθεί η απόσπαση της προσοχής στην προετοιμασία της ομάδας του στο τουρνουά αυτό το καλοκαίρι. Διορίστηκε στη θέση της τεχνικής ηγεσίας τον Νοέμβριο του 2016 και τώρα διανύει τον όγδοο χρόνο ως προπονητής της Αγγλίας.
Πηγή: sportal.gr