Παρουσιάστηκαν από το σωματείο της Λεμεσού ο βοηθός προπονητής Γεώργιος Κορακάκης και ο Τεχνικός Διευθυντής Παναγιώτης Γιάννου. Αναλύθηκε το πλάνο και οι στόχοι ενόψει της νέας περίοδου. Η συνέντευξη τύπου πραγματοποιήθηκε στο στάδιο ΑΛΦΑΜΕΓΑ και ήταν η πρώτη μετά την ανάληψη της διοίκησης από τον Κώστα Κωσταντίνου και τους συνεργάτες του.
Κρις Κόλμαν: "Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία. Είναι μία καινούργια αρχή για μένα. Ο στόχος μου είναι να γεμίσουμε το «Αλφαμέγα» και να προσελκύσουμε παίκτες που έχουν όρεξη για δουλειά. Ξέρουμε την ιστορία του σωματείου της ΑΕΛ.Είναι μία μεγάλη ευκαιρία αυτή που μου έδωσε η ΑΕΛ.και θα δουλέψουμε πάρα πολύ σκληρά για να χτίσουμε κάτι νέο εδώ"
Παναγιώτης Γιάννου: Για να μπορέσει η ΑΕΛ να επανέλθει και να διεκδικεί την είσοδό της στην 6άδα και το κύπελλο πρέπει να γίνουν πολύ προσεγμένες κινήσεις. Μας ενδιαφέρει η Κυπριακή αγορά, Έχουμε ήδη ανακοινώσει δύο Κύπριους και θέλουμε να κτίσουμε τα αποδυτήριά μας με γηγενείς παίκτες. Θέλουμε τη στήριξη τον κόσμο. Εμείς από την πλευρά μας υποσχόμαστε σκληρή δουλειά. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στο γήπεδο».





