Σε δηλώσεις που παραχώρησε στον Super Sport FM 104.0 και στην εκπομπή «Καλημέρα στα ΣΠΟΡ», ο πρόεδρος της εταιρείας του ΑΠΟΕΛ, Πρόδρομος Πετρίδης, αναφέρθηκε και στο πριμ που εμπεριέχεται στους κανονισμούς της ομάδας. Μάλιστα, επιβεβαίωσε πως το ποσό αγγίζει τις 600.000 ευρώ, το οποίο μοιράζεται αναλογικά στους παίκτες, ανάλογα με τον χρόνο συμμετοχής στους αγώνες.