Ένας φίλος της ΑΕΚ έφυγε από τη ζωή λόγω ενός προβλήματος υγείας, παρακολουθώντας χθες την αγαπημένη του ομάδα στον τελικό πρωταθλήματος κόντρα στο ΑΠΟΕΛ.
Το ΑΠΟΕΛ ευχήθηκε με τη σειρά του τα συλληπητήρια με ανακοίνωση για τον θάνατο του φιλάθλου της ΑΕΚ.