Μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες πανηγύρισαν οι παίκτες του ΑΠΟΕΛ την κατάκτηση του πρωταθλήματος!
Αποχώρησαν από το οίκημα και συνέχισαν σε νυχτερινό κέντρο!
Μάλιστα ο Κβιλιτάια βγήκε στην σκηνή και έπαιξε μπουζούκι, ενώ ο Χρίστος Γουίλερ πήρε το μικρόφωνο και τραγούδησε!