Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
3

Δείτε τις δηλώσεις του τεχνικού της Ομόνοιας, Γιάννη Αναστασίου, μετά την νίκη με 3-0 επί του Άρη στον πρώτο αγώνα μεταξύ των δύο ομάδων για τα ημιτελικά του κυπέλλου Coca Cola.. 

 

Είναι σημαντική η νίκη. Τελείωσε το πρώτο ημίχορνο. Με τη συμπεριφορά μας το δεύτερο μέρος δεν είμαι ικανοποιημένος. Πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι. Δεν επιτρέπεται να δίνουμε δικαιώματα. Ήμασταν υπερόπτες στην επίθεση. Στο πρώτο μέρος ήμασταν πειθαρχημένοι. Έχουμε την επόμενη τετάρτη το δεύτερο ημίχρονο.

Τι άλλαξε: Για πριν δεν μπορώ ναν πω πολλά. Αυτό που προσπάθησα ήταν να παίξει ο κάθε ένας στη θέση του, να κάνουν όλοι ότι μπορούν, να κάνουν αυτά που ζητάμε. Υπάρχουν ποιοτικοί αντίπαλοι και έπρεπε να πιστέψουν. Το πιστέψανε το απολαμβάνουν, έμεινε ένας μήνας, έχουμε δύσκολα παιχνίδια και πρέπει να συνεχίσουμε. Τώρα έχουμε το ματς της Κυριακής.

«Εδώ που φτάσαμε τα κάναμε όλοι μαζί κι όχι ο κάθε ένας ατομικά. Είναι ομαδική η προσπάθεια είτε ο αντίπαλος παίζει με 11 ή με 10 είτε παίζουμε εμείς με 11 ή 10. Ο αντίπαλος είναι πολύ γρήγορος και δεν τελείωσε τίποτε. Θα πρέπει να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας αν θέλουμε να πετύχουμε κάτι παραπάνω. Έχει εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο στην ομάδα και αυτό συνεχίζουν να κάνουν. Κάναμε κάποια σωστά πράγματα αλλά απέναντι σε ομάδες ποιοτικές πρέπει να είμαστε πιο συγκεντρωμένοι».