Όλα στραβά για τον Άρη και όλα θετικά για την Ομόνοια, στον πρώτο μεταξύ τους ημιτελικό του κυπέλλου Coca Cola.
Η ομάδα της Λευκωσίας προηγείται στο ημίχρονο με την κοντινή κεφαλιά του Μπέζους και σαν να μην έφταναν όλα αυτά για τον Άρη, λίγο πριν το τέλος δέχθηκε και κόκκινη κάρτα ο Καζού για εκτός φάσης κτύπημα στον Κακουλλή.
Αναμένουμε πως θα εξελιχθεί το παιχνίδι στο δεύτερο ημίχρονο.






